Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/e-sekator.pl/includes/menu.inc).

Pomysły na obiad

Artykuły

Wszyscy pamiętamy pewne powiedzonko, które dotyczy trzech najważniejszych posiłków w ciągu dnia. Wedle niego, śniadanie należy zjeść samemu, obiadem dzielić się z najbliższymi, natomiast kolację podarować nieprzyjacielowi. Znamy jeszcze jedno, które twierdzi, że pierwszy posiłek ma być królewski, tymczasem drugi- już nieco mniej wystawny. Nigdy nie zapominajmy o sytym obiedzie. Samo śniadanie, nawet jeśli jest niezwykle obfite, nie doda nam na energii na cały dzień. Przepisowo, w naszym codziennym jadłospisie powinno zjawić się pięć posiłków, spożywanych o regularnych godzinach. A obiad stanowi bardzo ważną jego część.
Author: Multifood STP
Bardzo często, gdy wracamy wyczerpani po pracy, nie mamy siły ani chęci do przygotowania dwudaniowego obiadu. Ale nie można przeskakiwać tego posiłku. Nie zapominajmy o zupach (www), które są bardzo ważnym składnikiem zdrowej diety. Tak naprawdę, dowolny produkt spożywczy to świetny tani pomysł na obiad. Bazując na jednym tylko warzywie możemy wyczarować przeróżne smakołyki. Powinniśmy się przyzwyczaić do jarzyn, które mają wiele cennych składników odżywczych i są po prostu kluczowym punktem naszej diety. Wybierajmy te najświeższe, z bazarku albo mrożonki, które zachowują wszelkie swoje niezwykłe cechy.

Najróżniejsze przepisy kulinarne znajdziemy w sieci. Dobrze jest przejrzeć popularne portale kulinarne, których w naszej ojczyźnie funkcjonuje naprawdę dużo. Propozycje od blogerów są zwykle bardzo proste w wykonaniu i nie zabierają wiele czasu. Przygotowywanie potraw może stać się naszą prawdziwą pasją.

Nie ociągaj się! Jeżeli spodobały Ci się nasze notki, to doczytaj również (http://www.beskidmed.pl/nasi-specjalisci/) nowe i ciekawe wątki. Wystarczy wejść w podany link.

Dobrze jest co jakiś czas wprowadzać kolejne oryginalne dania do naszego domowego menu. Pozostali domownicy z pewnością będą zadowoleni- tutaj więcej.

Wprowadźmy do naszej diety więcej ryb, które są bardzo zdrowe. Należy je jadać przynajmniej raz w tygodniu. Ryba po grecku, pieczony pstrąg, czy pstrąg z grilla? W zależności od naszych upodobań, świeża rybka będzie smakowała wyśmienicie.Nie zapominajmy, że taki ciepły posiłek w ciągu dnia jest wyjątkowo ważny dla naszego układu trawiennego, a także dla kondycji całego organizmu. Brak pomysłu na obiad (zobacz tort komunia) to obecnie naprawdę słaba wymówka - ciekawe przepisy tutaj.