Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/e-sekator.pl/includes/menu.inc).

Reklama zewnętrzna - w jaki sposób dobrze ją zorganizować, by nie zmarnować zainwestowanych środków?

Artykuły

Jak zabrać się za stworzenie kampanii reklamy zewnętrznej, tak żeby zyskać jak najkorzystniejszy wynik?


Reklama wielkoformatowa
Author: Jeffrey Zeldman
Source: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy wciąż zwiększającej się roli marketingu sieciowego, ciągle pozostaje istotnym komponentem w przeprowadzanych kampaniach, ze względu na jej duży zasięg i masowy charakter.

Jeśli ten wpis Cię zaintrygował, to także ta optymalna strona okaże się dla Ciebie nie mniej interesująca więc wejdź na nią.

Ta forma gwarantuje wielokrotny i niełatwy do uniknięcia dla odbiorcy kontakt z informacją.

Naturalnie w zasadzie możemy całość zrobić sami - zlecić wykonanie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a następnie rozklejać je na mieście (jedynie w miejscach do tego przeznaczonych), które najpewniej i tak będą natychmiast zerwane lub przykryte innym ogłoszeniem. No dobrze, żarty na bok. Stanowczo odradzamy ten koncept. Zapewne nie będzie wielkiego wyniku, a jakieś środki wszak w to inwestujemy. Może zatem powinna się tym zająć agencja reklamowa, która zadba o wszystkie szczegóły i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na jakich nasz przekaz będzie bardziej zauważalny?


Na co zwrócić uwagę, co powinna nam zaproponować agencja reklamowa? - agencja reklamowa Jeżeli decydujemy się na oddanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który właściwie przygotuje projekt, dobra cena druku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, pilnowanie, aby plakaty były dostosowane do wymiarów tablic. Korzystnie jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności konieczne do utrzymania odpowiedniej ekspozycji naszych reklam. Warto też korzystać z orientacji doświadczonych pracowników agencji, jeśli idzie o to, co i jak ma pokazywać nasza reklama.
Bardzo ważną kwestią jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Należy przed rozpoczęciem współpracy sprawdzić, w których punktach usytuowane są nośniki. Nie chcielibyście chyba wydać pieniądze na reklamę, którą mało ludzi zobaczy?

Oprócz samej lokalizacji agencja reklamowa powinna nam podać informacje o sąsiedztwie nośnika, typie drogi, gdzie się znajduje, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i samochodów w tamtym regionie. Te wszystkie elementy mogą znacznie wpłynąć na odpowiednio duży odbiór naszej reklamy. Warto też upewnić się, czy billboardy są oświetlone, co zapewnia lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej - przez znaczną część doby - .


Mamy nadzieję, iż dzięki tym paru radom łatwiej będzie wam wybrać właściwą agencję reklamową.