Telebimy w małym mieście – do czego można je wykorzystać?

Artykuły

Telebimy, czyli wielkoformatowe ekrany zbudowane z diod LED, są całkiem nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność. Dzięki interesującej formie telebimy niezwykle szybko docierają do adresatów, przedstawiając im dokładnie wyselekcjonowaną treść marketingową. W ostatnich czasach nawet niewielkie miasta stosują telebimy do celów reklamowych. Jakie zalety niesie ze sobą ta technologia?


stykówka - firma
Author: Presidencia de la República Mexicana
Source: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o mniejsze miasta używające telebim Sanok stanowi tego idealny przykład. Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkańców, posiada liczne ekrany wielkoformatowe, wyświetlające reklamy lokalnych przedsiębiorców i nie tylko. Szukając miejsca, gdzie zostanie umieszczony telebim Sanok zdecydował się na miejsce niedaleko ruchliwych ulic, w którym codziennie panuje duży ruch. Dzięki temu jeszcze więcej osób zauważy komunikaty reklamowe, co jest dobre dla reklamowanych firm i usług. Warto kliknąć najnowszy artykuł. Jeżeli chodzi natomiast o miasta, które dopiero zamierzają użyć telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to chce ponadto wykorzystać ekrany wielkoformatowe nie tylko do celów reklamowych, lecz również do informowania mieszkańców o ważnych dla nich sprawach. Spradź więcej pomocnych rad na stronie Tego typu telebim Jasło zastosuje przede wszystkim, by wyświetlać komunikaty o zmianach w ruchu drogowym – o długich korkach, objazdach z powodu wypadku czy o remontach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, z pewnością uprości dzień dużej liczby mieszkańców. Jak widać nowoczesna technologia telebimów staje się coraz częściej . Usługodawcy coraz częściej wybierają taką formę reklamy ze względu na jej komunikatywność – kolorowy, przyciągający wzrok obraz, który wyświetla się na ekranie z pewną powtarzalnością dociera bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie konkretną marką.


Na korzyść reklamy na telebimach przemawia też niewielki koszt jej wytworzenia i wyświetlenia – jest to sporo tańsze niż reklama telewizyjna, a trafia do porównywalnie dużej grupy potencjalnych klientów. Można więc powiedzieć, że telebim to reklama przyszłości, doskonale dostosowana do tempa i trybu życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.