Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/e-sekator.pl/includes/menu.inc).

Trening – w jaki sposób go obecnie zaplanować, aby mieć gwarancję, że osiągnie się satysfakcjonujące rezultaty?

Artykuły

Obecnie wywierany jest naprawdę duży nacisk na posiadanie zgrabnego, wysportowanego ciała. Jednak osiągnięcie takiego rezultatu oczekuje wielkich nakładów pracy oraz wysiłku. Nic nie przychodzi samo. Priorytetowe znaczenie ma prawidłowo zorganizowana aktywność fizyczna. W jaki sposób w takim razie zaplanować efektywny trening?

dieta
Author: Sascha Wenninger
Source: http://www.flickr.com
Przede wszystkim, należy poradzić się profesjonalisty. Dzisiaj w zasadzie w każdej siłowni pracuje trener, który pomoże w skonstruowaniu odpowiedniego planu albo zrobi to własnoręcznie na zlecenie klienta. Oczywiście, rodzaj ćwiczeń powinien być dostosowany do pożądanych rezultatów. Inne ćwiczenia będą najlepsze dla osób, które wolą zredukować tkankę tłuszczową, inne z kolei dla osób, które mają zamiar zbudować masę mięśniową.

Co więcej, rodzaj ćwiczeń musi być przystosowany do indywidualnych możliwości danej osoby i posiadanych kontuzji albo ograniczeń. Każdy plan powinien zakładać rozgrzewkę, przejście do części zasadniczej oraz rozciąganie, ponieważ odpowiednie rozciąganie mięśni brzucha może zapewnić zadowalające rezultaty i ułatwić wykonywanie niektórych ćwiczeń. Trzeba też pamiętać o tym, że z zazwyczaj ciało człowieka przyzwyczaja się do jednego rodzaju ćwiczeń, dlatego regularnie powinny być one zmieniane. Podczas treningów siłowych zmiana obejmuje przede wszystkim powiększenie ciężaru czy sekwencję ćwiczeń. O poradę w tej materii również warto zapytać specjalistę, który poświęcił wiele godzin na naukę mechanizmu działania ludzkiego ciała i jest w stanie zaoferować najlepsze rozwiązanie.


Ćwiczenia na brzuch
Source: dbam-o-siebie.pl
Oczywiście, nie można zapominać, że wielkie znaczenie dla rezultatów finalnych ćwiczeń ma dieta. Nawet jeśli będzie się godzinami ćwiczyło na siłowni, jedząc jednocześnie słodycze i tłuste, kaloryczne potrawy, nie wypracuje się pożądanych mięśni. Nie bez powodu mówi się, że na ciało pracuje się w kuchni, tym samym wraz z treningiem ułożony musi być plan żywieniowy, składający się z dobrze zbilansowanych posiłków, dostosowanych do posiadanego zapotrzebowania kalorycznego. Najlepiej zastanowić się nad treningami personalnymi, głównie w pierwszych momentach swojej przygody z aktywności fizyczną. Rada i motywacja od trenera są w takiej sytuacji nieocenione. Wielu trenerów układa plany treningowe i żywieniowe przez Internet.

Ciekawy wpis? Jeżeli tak myślisz, kliknij bez wahania tutaj, gdyż te teksty na pewno także uznasz za warte przejrzenia (https://implantis.com.pl/protetyka-stomatologiczna/licowki-porcelanowe/)!

/J]