Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/e-sekator.pl/includes/menu.inc).

Warianty folderów w wysyłkowej sprzedaży - sprawdź na ten temat więcej

Artykuły

Sprzedaż wysyłkowa ma jeden efektywny instrument. Jest nim katalog, za pomocą którego firma może zaprezentować swoim potencjalnym klientom proponowane przez siebie wyroby oraz skutecznie zachęcić ich do realizacji kupna. Czym jest folder, z którego tak entuzjastycznie od powyżej stu lat korzystają firmy trudniące się sprzedażą wysyłkową?


Folder można potraktować jako charakterystyczną publikację o promocyjnym charakterze. Tu zawarte są najistotniejsze informacje na temat produktów oraz ich ceny, tu też umieszczone są rady związane z procesem składania zamówienia.

Skoro spojrzałeś na opublikowane w tym miejscu artykuły, to dodatkowo zerknij na opracowanie (http://www.sigma-rachunkowe.pl/o-firmie/), które również najprawdopodobniej przykuje Twoją uwagę.

Zwykle folder swą formą przypomina barwne pismo, choć spotkać możemy się też z katalogami, jakie przypominają bardziej rozbudowaną broszurkę. Zależnie od typu oferowanych towarów możemy wyróżnić katalogi towarów konsumpcyjnych a także katalogi produktów inwestycyjno - zaopatrzeniowych. Pierwsze kierowane są zazwyczaj do klientów indywidualnych. Przeważnie w takich katalogach prezentowana jest konfekcja, urządzenia RTV, książki, umeblowanie oraz inne wyrobu związane z wyposażeniem domu.

Spodobał Ci ten artykuł? To super, sprawdź stronę masowa wysyłka listów pod tym adresem. Przeczytasz tam więcej informacji na zbliżony temat.

Katalogi opisujące towary inwestycyjne jak też zaopatrzeniowe są już kierowane do innych firm. Tu, ze względu na specyfikę odbiorców katalogu, ogromnie duże znaczenie ma opublikowanie szczegółowych informacji, tak ważnych w każdej branży.
poznaj ofertę firmy MCP
Author: Natasia Causse
Source: http://www.flickr.com


Katalogi można podzielić też pod względem pełnionych przez nie funkcji. Obok tak często spotykanych folderów sprzedaży wysyłkowej spotkać możemy również takie, których kluczowymi celami są promocja a także rozpowszechnianie informacji na temat firmy a także artykułów. Nadrzędnym celem będzie tu nie tyle sama sprzedaż, co jej skuteczne wspieranie - sprawny druk katalogów klejonych. Katalogi można podzielić również ze względu na pokazywany w nich wybór. Wiele różnorodnych towarów można znaleźć w katalogach ogólnych, których przeciwieństwem są katalogi specjalistyczne, adresowane do konkretnych grup nabywców.


Katalogi klejone to obecnie jeden z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych. Cechują się tzw. płaskim grzbietem, to jest wszelkie elementy katalogu (karteczki oraz okładka) połączone są ze sobą za pomocą klajstru, zatem sposobem klejenia. Zakończony w ten sposób grzbiet folderów w znacznym stopniu upraszcza ich przechowywanie. Druk katalogów klejonych znajduje się dziś w propozycji większości drukarni.