Wykorzystanie youtube w marketingu

Artykuły

Youtube. Wielkie okno na świat. Źródło informacji, promocja własnego „ja” oraz własnych talentów. Od dłuższego czasu to także fantastyczna popularyzacja własnego biznesu. Przekonajmy się sami, że posiadanie własnego kanału filmowego na tym serwisie, nie wymaga od nas nakładu środków finansowych, przy czym nie jest trudne.


projekt marketingowy
Author: Epicantus
Source: http://www.flickr.com
Wystarczą: wielki zapał , pomysłowość oraz - towar, który mamy zamiar pokazać odbiorcom. Reklamy wideo w YouTube stają się coraz bardziej powszechnym sposobem dotarcia do konsumenta. Jednak dostrzec w sklepie internetowym fotografię noży kuchennych, to nie to samo co zobaczyć film o tym jak się zachowują podczas użytkowania.

Produkt zyskuje wtedy na wiarygodności a my mamy pewność, że ewentualny zakup nie okaże się pomyłką.

Poszukujesz ciekawych informacji? To dobrze, ta strona internetowa na pewno Cię zaciekawi, ponieważ są tam wiele niezwykle ciekawych danych.

Do niedawna film reklamowy jako forma promocji, głównie wskutek dużych kosztów realizacji i emisji, osiągalny był wyłącznie dla najlepiej prosperujących firm.

Obecnie dzięki postępowi technologicznemu oraz serwisowi youtube, z tej formy reklamy mogą czerpać korzyści także małe firmy. Możliwość emitowania filmów na youtube jest nieodpłatna a jednocześnie tania, albowiem filmy powstają za pomocą amatorskiej kamery video. W wielu agencjach reklamowych zaistniały nawet działy, ukierunkowane na tworzenie spotów reklamowych zaplanowanych do emisji w sieci.

Firmy, mając na uwadze fakt, iż żyjemy obecnie w cywilizacji obrazu, odchodzą od powszechnie stosowanych form promocji, na rzecz obrazów wideo.

Jeśli szukasz dodatkowych informacji na przedstawiany temat, to kliknij tu - ta oryginalna witryna publikuje pokrewne treści.

Specjaliści od marketingu zdają sobie także sprawę, że mają do czynienia już z nowym pokoleniem, często niepodatnym na zwykły przekaz reklamowy - .

Promocja w youtube dotknęła nawet firmy do tej pory tradycyjnie podchodzące do formy marketingu, np. banki. Nie zapominajmy tylko, że udostępnienie firmowego filmu reklamowego na youtube to nie wszystko. Jeśli już dopilnowaliśmy, aby spot był pomysłowy, niepozbawiony humoru i nieco kontrowersyjny, musimy też zdecydować się na odpowiedni dla danej grupy docelowej typ spotu.

Dodatkowo, nawet jeśli film będzie wybitnie twórczy, a przez to promowany przez samych użytkowników internetu, to dodatkowo możemy tę promocję wzmocnić. Wówczas możemy liczyć na dużą oglądalność i odnieść sukces rynkowy.